ibucyber.blogspot.com

ibucyber.blogspot.com
Home » » Kenangan Manis 2014 bersama SHAKLEE

Kenangan Manis 2014 bersama SHAKLEE

Written By IbuCyber on 6/9/14 | 11:05 PM

Assalammualikum,
kepada semua pengunjung blog saya,
Maaf,hampir terkubur blog saya ketika ini,
Tetapi hari ini saya ingin berkongsi cerita Istimewa saya BERSAMA SHAKLEE.

SEPTEMBER 2012 saya mendaftarkan diri sebagai AHLI SHAKLEE dengan hanya RM75.pada mulanya hanya untuk makan sendiri sahaja,
seriusly saya memang x tahu pun SHAKLEE boleh buat bisness.
Macamna saya boleh terjebak dengan bisnes ni,sedangkan satu benda pun saya x tahu pasal SHAKLEE ni.

Pada tahun saya bersama SHAKLEE,ia tidaklah sepopulor sekarang,Saya pun baru tahu product SHAKLEE ni sejak di perkenalkan oleh rakan sebaya Pn.Siti Rozita Othman.
Puncanya kerana ia adalah product kesihatan,dan ketika saya di perkenalkan saya adalah pengidap MIGRAIN paling teruk..........Siti Rozita mencadangkan saya mengambil set product SHAKLEE ni....

Product Pertama saya ambil....
SUSU SOYA ESP
B COMPLEX

Alhamdulillah,
kesihatan saya bertambah baik.
migraine saya semakin hilang.

Saya tahu semua dah mengenali kehebatan SHAKLEE ni,Jadi saya tak nak citer panjang.....

Apa yang saya nak cerita di sini...kehebatan saya sebagai SID....SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR.

Jatuh cinta dengan bisnes SHAKLEE.
ANDA Buat ANDA Dapat.

Jadi saya buat sahaja.
Jika anda minat..
Anda mungkin tidak akan memberikan alasan.

Jadi saya buat.
saya belajar.
saya buka file semua group.
belajar
belajar,
tanpa jemu.
DAHULU
nak cariilmu bersusah payah menaiki bas
pergi setiap kelas
tebalkan muka ,tapi kenapa lak nak malu untuk cari ilmukan...
mentor saya adalah rakan saya sendiri,
juga seorang surirumah,
Banyak bagi kata semangat
bagi dorongan dan tunjuk ajar
saya x tahu di mana kekuatan dan semangat dia.Tapi saya rasa dia cukup hebat.

Sekarang ...yang mendaftar jadi SID,
Yang berminat nak berbisness...
dah tak payah susah2 cari maklumat...semua di hujung jari...
nak dengan tidak je.

Jatuh bangun itu adat,
langit x sentiasa cerah,,
kadang2 rasa down
kadang2 rasa give up
kadang2 rasa MALAS sangat....

tapi fikir semula,,,kenapa anda memilih SHAKLEE

SEPTEMBER 2013....Saya dapat naik RANK....SUPERVISOR...puas hati sangat masa ni..sampai sakit2 terkejut dengan kenaikan RANK ni...berat rasa beban saya,dalam diri...adakah saya mampu.....adakah saya mampu....sakit saya teruk muntah demam...semua..merata hospital saya jejaki......Allah je yang tahu,

2 minggu saya biarkan FB saya tanpa sharing....mentor saya call pun saya x layan..sms apatah lagi..offline terus....
Minggu ketiga...nak kejar target,gilaaa sangat....Tapi Allah kan ada,mohon padanya.......mintalah padanya....
saya teruskan perjuangan.....

October 2013
bonus pertama sebagai Supervisor..21%...best....
November 2013
Dec 2013
|
|
|
|
|
|
|
May 2014
Jun 2014,saya dapat surat darai SHAKLEE saya layak dapat Award..................
GEMBIRAnya........

Hasil kerja keras saya...selama setahun stgh..........
belajar...belajar...dan terus belajar jika hendak berjaya.




PENGALAMAN MANIS SAYA<8hb .jun.2014="" center.="" convention="" piramid="" sunway="">
Shaklee National Conference AWARD as BUSINESS GROWTH NEW RANK ACHIEVEMENT.

HEBATKAN SAYA........

BILA saya berdamping dengan insan2 hebat ini......


Ummi saya Pn Siti Rozita Othman ( tudung biru )
Nanny saya Mami Hadha  ( PM Master Hadhatina )
Nanny ke dua saya Master Lynah noh & Master Zainol..( atuk )
Master Ruziah atau kak G.......tahun lepas kak g bagi saya tiket free untuk masuk National Conference.....saya akan ingat sampai bila2...kerana kak g seorang yang sangat pemurah,baik hati walupun saya jauh sangat dalam susur galur SHAKLEE

Dari kanan  Mr.Bradford Richardson President Shaklee Internasional.
Kedua Roger Barnett Chairman & CEO Shaklee Corporation.
bertuah sungguh tahun ni..mereka turut serta bersama kami ....dan semua SID seleuruh Malaysia.

ALHAMDULILLAH!!
ALHAMDULILLAH!!

SYUKRAN.....YA ALLAH.

0 comments:

Post a Comment

tiada rahsia antara kita.

tiada paksaan anda di sini.

Herb- Lax

Herb- Lax
~memudahkan pergerakkan usus dan menghindari sembelit~menghilangkan jeragat~mengurangkan bau badan~

~hanya KAMI~

~hanya KAMI~
Semoga keluargaku Di bawah lindungan Allah swt..

B.Complex

B.Complex
~menggalakkan kesihatan jantung,metabolisme tenaga dan replikasi DNA yg sihat.~menukarkan makanan menjadi tenaga~mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan ~meningkatkan fungsi otak.

~aniq~

~aniq~

~aiman~

~aiman~

KEAHLIAN SHAKLEE

Faedah Menjadi Ahli Shaklee

PENGGUNA Berdaftar:
~diskaun produk 20%
~kumpul mata dari setiap pembelian.
~mata lebih 150 di tukar kepada wang tunai.
~tiada tarikh luput

PENGGUNA berkongsi:
~bonus tunai dari PERKONGSIAN
~untung Tunai dari bonus jualan
~tiada tarikh luput

PENGGUNA PROFESSIONAL
~bonus perkongsian
~Tajaan Bonus Kereta
~tajaan UMRAH
~Tajaan Melancong
~bonus kepimpinan
~untng tunai dari BONUS Jualan
tiada tarikh luput.

HANYA RM65 + POS RM10 BAGI SEMENANJUNG MALAYSIA DAN RM65 + POS RM20 SABAH & SERAWAK ANDA AKAN DAPAT MENIKMATI FAEDAH DI ATAS.Sign Up secepatnya untuk menikmati SHAKLEE demi kesihatan kita sekeluarga.

~aniq~

~aniq~
SEmoga Menjadi anak Yg soleh

CARA PEMBAYARAN

ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBAYARAN DI MANA2 AKAUN SAYA:

MBB: 162441063080
CIMB:12320068781526

SELEPAS PEMBAYARAN BOLEH SMS KE 016-6951572
Email:vitaminibu.cyber@gmail.com

penghantaran adalah 3/4 hari BEKERJA.

~aiman~

~aiman~
Semoga menjadi anak yg bertanggungjawap dn soleh

Alfalfa Complex

Alfalfa Complex
~kaya dgn nutrisi dan mineral surih~mengurangkan toksin~melegakan kebas dan sakit sendi~merendahkan kolestrol~mengandungi enzim penting utk penghadaman makanan~

Caratomax

Caratomax
Sumber Vitamin A dari buah dan sayuran~menggalakkan kesihatan mata,prostat,serviks,paru-paru dan jantung~menghalang kanser dan penuaan~mengurangkan rabun~

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

Vita-Lea( multivitamin)

Vita-Lea( multivitamin)
~membantu diet seharian kita~meningkatkan kecerdasan mental&ketahanan dari jangkitan~menolong fungsi normal penghadaman dan selera m akan~penting utk pertumbuhan sel dan pembiakan~
Powered by Blogger.

SIHAT & CERGAS BERSAMA SHAKLEE

My photo
hp: 016-6951572 Id: 867554 cod.Cyberjaya dan seluruh Malaysia Jika anda yang mementingkan kesihatan,kecantikan boleh dapatkan vitamin Shaklee no 1 di dalam pembuatan vitamin dan makanan tambahan.