ibucyber.blogspot.com

ibucyber.blogspot.com
Home » , , » ehh,betul ke ostermatrix untuk tulang!!!!

ehh,betul ke ostermatrix untuk tulang!!!!

Written By IbuCyber on 8/12/14 | 9:26 AM

Assalammualaikum ,

Percaya tak,yang OSTERMATRIX ini akan menjadi PILIHAN kepada suri-surirumahtangga,apatah lagi yang bekerja 24/7 dengan urursan rumah,urusan anak2 ke sekolah .....semua tu takkan habis untuk SURIRUMAH...

Tak ketinggalan juga yang bekerja.....juga DIGALAKKAN ambil OSTERMATRIX ni.....

tapi KENAPA ?

TAHU TAK?...

Jika kita kekurangan kalsium dalam badan terutamanya untuk tulang kita,tulang akan menjadi reput dan ini akan menjejaskan pergerakkan kita,
wowww,....sakit belakang pun dah tak tahan.....mcm lah lagi jika tulang reput kan..kan ..kan..

Ada jugak yang mengatakan,jika kita terlebih kalsium tidak elok,kerana akan menyebabkan batu karang....ohhhh......ye ke?.......
...tapi jangan risau!!!

OSTERMATRIX  SHAKLEE sangat semulajadi,
Jika anda memerlukan vitamin kalsium pastikan kandungan yang terdapat di dalamnya..
APA yerrr?

Kelebihannya yang ada pada OSTERMATRIX ni ...ia mengandungigabungan KALSIUM KARBONAT,KALSIUM SITRAT dan KALSIUM SITRAT MALET.juga magnesium dan vitamin D yang mana ia tidak akan menyebabkan SEMBELIT dan yang pasti ia selamat dari RISIKO BATU KARANG...

ahaa kan dah kata ia SELAMAT.

Jika anda kata...ehh saya hari-hari saya minum susu..tak perlulah saya ambil kalsium tambahan...Anda kena ambil Kalsium tambahan..kerana susu tidak semestinya terus serap ke dalam tulang anda,

Saya sangat sarankan pengambilan sumber vitamin D dan kalsium semestinya OSTERMATRIX untuk tulang,untuk jauhkan tulang kita jadi BONGKOK sebelum masanya......,alah kita dapat melakukan kerja-kerja harian tanpa ngangguan.

PERNAH DENGAR OSTEOPOROSIS????
IA BUKAN BERLAKU PADA WARGA EMAS SAHAJA..malah tak kenal saper!!!!! berhati-hatilah!!!!


INGAT!!!!
JANGAN SANGKA ANDA MUDA....terselamat ye....
semua ini hanya sekelip mata jika Allah nak bagi..
oleh itu JAGA pemakanan dan amalkan gaya hidup yang sihat
ANDA TIDAK SUKA SUSU??
BOLEH BERTUKAR KEPADA 
OSTERMATRIX
TELAN JEEE....

JANGAN LENGAH LAGI


Anda boleh order terus di sini:


HUBUNGI SAYA:
YUSNITA
0166951572
email: vitaminibu.cyber@gmail.com
*product ini bukan bertujuan mendiagnos,menyembuh,merawat sebarang penyakit*





0 comments:

Post a Comment

tiada rahsia antara kita.

tiada paksaan anda di sini.

Herb- Lax

Herb- Lax
~memudahkan pergerakkan usus dan menghindari sembelit~menghilangkan jeragat~mengurangkan bau badan~

~hanya KAMI~

~hanya KAMI~
Semoga keluargaku Di bawah lindungan Allah swt..

B.Complex

B.Complex
~menggalakkan kesihatan jantung,metabolisme tenaga dan replikasi DNA yg sihat.~menukarkan makanan menjadi tenaga~mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan ~meningkatkan fungsi otak.

~aniq~

~aniq~

~aiman~

~aiman~

KEAHLIAN SHAKLEE

Faedah Menjadi Ahli Shaklee

PENGGUNA Berdaftar:
~diskaun produk 20%
~kumpul mata dari setiap pembelian.
~mata lebih 150 di tukar kepada wang tunai.
~tiada tarikh luput

PENGGUNA berkongsi:
~bonus tunai dari PERKONGSIAN
~untung Tunai dari bonus jualan
~tiada tarikh luput

PENGGUNA PROFESSIONAL
~bonus perkongsian
~Tajaan Bonus Kereta
~tajaan UMRAH
~Tajaan Melancong
~bonus kepimpinan
~untng tunai dari BONUS Jualan
tiada tarikh luput.

HANYA RM65 + POS RM10 BAGI SEMENANJUNG MALAYSIA DAN RM65 + POS RM20 SABAH & SERAWAK ANDA AKAN DAPAT MENIKMATI FAEDAH DI ATAS.Sign Up secepatnya untuk menikmati SHAKLEE demi kesihatan kita sekeluarga.

~aniq~

~aniq~
SEmoga Menjadi anak Yg soleh

CARA PEMBAYARAN

ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBAYARAN DI MANA2 AKAUN SAYA:

MBB: 162441063080
CIMB:12320068781526

SELEPAS PEMBAYARAN BOLEH SMS KE 016-6951572
Email:vitaminibu.cyber@gmail.com

penghantaran adalah 3/4 hari BEKERJA.

~aiman~

~aiman~
Semoga menjadi anak yg bertanggungjawap dn soleh

Alfalfa Complex

Alfalfa Complex
~kaya dgn nutrisi dan mineral surih~mengurangkan toksin~melegakan kebas dan sakit sendi~merendahkan kolestrol~mengandungi enzim penting utk penghadaman makanan~

Caratomax

Caratomax
Sumber Vitamin A dari buah dan sayuran~menggalakkan kesihatan mata,prostat,serviks,paru-paru dan jantung~menghalang kanser dan penuaan~mengurangkan rabun~

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

Vita-Lea( multivitamin)

Vita-Lea( multivitamin)
~membantu diet seharian kita~meningkatkan kecerdasan mental&ketahanan dari jangkitan~menolong fungsi normal penghadaman dan selera m akan~penting utk pertumbuhan sel dan pembiakan~

Google+ Followers

Powered by Blogger.

SIHAT & CERGAS BERSAMA SHAKLEE

My photo
hp: 016-6951572 Id: 867554 cod.Cyberjaya dan seluruh Malaysia Jika anda yang mementingkan kesihatan,kecantikan boleh dapatkan vitamin Shaklee no 1 di dalam pembuatan vitamin dan makanan tambahan.