ibucyber.blogspot.com

ibucyber.blogspot.com
Home » » TENTANG SAYA

TENTANG SAYA

Written By IbuCyber on 8/20/14 | 11:29 PM

Pengedar Shaklee - Tentang saya.
Assalammualaikum,
Nama saya Yusnita binti Md.Deris,saya di lahirkan di Jasin Melaka,ada 7 adik beradik.Anak kedua dan anak yang pertama mendirikan rumahtangga,di usia muda 20 tahun.
Suami saya Khairul Aizan bin Adnan,berasal dari Melaka dan bekerja di Multimedia Universiti cawangan Cyberjaya.Sejak 1998 lagi kami dah berhijrah ke bumi Cyber ni. dan sudah 17 tahun usia perkahwinan kami Alhamdulillah.
Sepanjang usia perkahwinan saya hanyalah SURIRUMAH SEPENUH MASA,era 90an Cyberjaya x berkembang sangat seperti sekarang,penduduk tidak begitu ramai kerana Cyberjaya bukanlah penempatan penduduk ia hanya local bisnes ,zaman ni nak kerja pun kena fikir panjang,budget untuk asuhan anak2 je dah separuh dari gaji,lainlah gaji tinggi kan.
SEBELUM MENGENAL SHAKLEE:
Dari zaman awal berkahwin saya hanyalah surirumah.untuk mencari pendapatan sampingan saya mengambil upah menjaga anak2 jiran saya.Selain itu membuat kuih-muih jika ada tempahan.Saya suka memasak.dan buat on9 bisnes sedikit seperti jual kain ela, keronsang dan kuih raya bila tiba musim raya.Alhamdulillah...dari duduk saje2 tu...saya lakukan apa yang boleh mendatangkan hasil.

DETIK MENGENAL SHAKLEE:
Allah nak duga kita dalam macam2 bentuk...tahun 2011 saya di serang migraine yang melampau..mula ingat ai migraine biasa sahaja..tiap kali makan ubat ia hilang...keesokkan harinya..sakit semula...cuma tak kerap sehinggalah awal Ramadhan ..saya rasa hampir sebulan saya di serang migraine.Bermacam ubat saya telan klinik pun dah merata saya pergi.Tiada apa kesan yang doktor dapat selain di beritahu..puan stress...tekanan darah pun x normal.doktor minta buat check bp di klinik berhampiran.tapi semua ok je...
Dari mula lagi ita dah sharing mengenai Shaklee.Tapi saya x abik tahu langsung sehingga suatu hari saya tak tahan sangat....minta pandangan dari nya...apa yang sesuai untuk migraine....ita soh ambil SUSU ESP + B COMPLEX...3 bulan pertama saya minum ESP dan ambil B complex..Alhamdulillah...selepas seminggu saya rasa  Segar sihat dan bertenaga.Saya serasi dengan product Shaklee.

Sekarang saya adalah salah seorang Pengedar Sah Shaklee...
Nak jadi cerita....saya seronok bersama ShaKLEE ni....banyak ilmu di perolehi.dan Group Muslimah Shaklee ni bukan pentingkan keuntungan tapi sulaturrahim di dalamnya...
Semakin lama kita bersama group muslimah ni semakin hebat  kita di sisi Allah.
Sehingga hari ini.....
Saya dan keluarga setia bersama SHAKLEE.Terima kasih kepada sahabat saya Siti Rozita Othman yang membawa saya ke dunia BISNES SHAKLEE INI.Bisnes yang sangat hebat dengan product yang bermutu tinggi di peringkat dunia .
TAK KENAL MAKA TAK CINTA KAN...
BELUM CUBA BELUM TAHU

Saya Nasihatkan anda pilih kepada product yang menjamin kesihatan dan keselamatan...bagi saya SHAKLEE adalah pilihan yang tepat untuk seisi Keluarga

sekian dari saya:
Sid Yusnita
867554
MY867554 
0166951572

0 comments:

Post a Comment

tiada rahsia antara kita.

tiada paksaan anda di sini.

Herb- Lax

Herb- Lax
~memudahkan pergerakkan usus dan menghindari sembelit~menghilangkan jeragat~mengurangkan bau badan~

~hanya KAMI~

~hanya KAMI~
Semoga keluargaku Di bawah lindungan Allah swt..

B.Complex

B.Complex
~menggalakkan kesihatan jantung,metabolisme tenaga dan replikasi DNA yg sihat.~menukarkan makanan menjadi tenaga~mengurangkan simptom kemurungan dan tekanan ~meningkatkan fungsi otak.

~aniq~

~aniq~

~aiman~

~aiman~

KEAHLIAN SHAKLEE

Faedah Menjadi Ahli Shaklee

PENGGUNA Berdaftar:
~diskaun produk 20%
~kumpul mata dari setiap pembelian.
~mata lebih 150 di tukar kepada wang tunai.
~tiada tarikh luput

PENGGUNA berkongsi:
~bonus tunai dari PERKONGSIAN
~untung Tunai dari bonus jualan
~tiada tarikh luput

PENGGUNA PROFESSIONAL
~bonus perkongsian
~Tajaan Bonus Kereta
~tajaan UMRAH
~Tajaan Melancong
~bonus kepimpinan
~untng tunai dari BONUS Jualan
tiada tarikh luput.

HANYA RM65 + POS RM10 BAGI SEMENANJUNG MALAYSIA DAN RM65 + POS RM20 SABAH & SERAWAK ANDA AKAN DAPAT MENIKMATI FAEDAH DI ATAS.Sign Up secepatnya untuk menikmati SHAKLEE demi kesihatan kita sekeluarga.

~aniq~

~aniq~
SEmoga Menjadi anak Yg soleh

CARA PEMBAYARAN

ANDA BOLEH MEMBUAT PEMBAYARAN DI MANA2 AKAUN SAYA:

MBB: 162441063080
CIMB:12320068781526

SELEPAS PEMBAYARAN BOLEH SMS KE 016-6951572
Email:vitaminibu.cyber@gmail.com

penghantaran adalah 3/4 hari BEKERJA.

~aiman~

~aiman~
Semoga menjadi anak yg bertanggungjawap dn soleh

Alfalfa Complex

Alfalfa Complex
~kaya dgn nutrisi dan mineral surih~mengurangkan toksin~melegakan kebas dan sakit sendi~merendahkan kolestrol~mengandungi enzim penting utk penghadaman makanan~

Caratomax

Caratomax
Sumber Vitamin A dari buah dan sayuran~menggalakkan kesihatan mata,prostat,serviks,paru-paru dan jantung~menghalang kanser dan penuaan~mengurangkan rabun~

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

SELAMAT,BERKESAN,SEMULAJADI

Vita-Lea( multivitamin)

Vita-Lea( multivitamin)
~membantu diet seharian kita~meningkatkan kecerdasan mental&ketahanan dari jangkitan~menolong fungsi normal penghadaman dan selera m akan~penting utk pertumbuhan sel dan pembiakan~
Powered by Blogger.

SIHAT & CERGAS BERSAMA SHAKLEE

My photo
hp: 016-6951572 Id: 867554 cod.Cyberjaya dan seluruh Malaysia Jika anda yang mementingkan kesihatan,kecantikan boleh dapatkan vitamin Shaklee no 1 di dalam pembuatan vitamin dan makanan tambahan.